Zwroty

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu będziesz niezadowolony z dokonanego zakupu, skontaktuj się z nami, przyjmiemy towar w terminie 14 dni od daty zakupu. W przypadku jeżeli zakuop był dokonany na podmiot gospodarczy skontaktuj się z nami w wiekszości przypadków - jeżeli produkt nie był sprowadzony lub wyprodukowany pod Ciebie - także przyjmiemy zwrot.

Prosimy o poinformowanie nas w formie pisemnej i podanie numeru dokumentu zakupu.
Produkt musi posiadać oryginale opakowanie i nie może nosić śladów użytkowania.

Wyślij nam poniższy druk na adres mailowy biuro@nikopol.com.pl po otrzymaniu protokołu nadamy numer zwrotu który należy umieścić w widocznym miejscu na paczce.

Zwracany towar Klient dostarcza nam na swój koszt, pod adres:

NIKOPOL UNLIMITED Sp.zo.o.
ul. Polna 7
55-095 Mirków

Reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Reklamacje ilościowe przyjmujemy do 48h od momentu przyjęcia dostawy.
Szukaj