Zwroty
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu będziesz niezadowolony z dokonanego
zakupu, skontaktuj się z nami, przyjmiemy towar w terminie 14 dni od daty zakupu. W przypadku jeżeli zakuop był dokonany na podmiot gospodarczy skontaktuj się z nami w wiekszości przypadków - jeżeli produkt nie był sprowadzony lub wyprodukowany pod Ciebie - także przyjmiemy zwrot.
Prosimy o poinformowanie nas w formie pisemnej i podanie numeru dokumentu zakupu.
Produkt musi posiadać oryginale opakowanie i nie może nosić śladów użytkowania.
Produkt musi posiadać oryginale opakowanie i nie może nosić śladów użytkowania.
Wyślij nam poniższy druk na adres mailowy biuro@nikopol.com.pl po otrzymaniu protokołu nadamy
numer zwrotu który należy umieścić w widocznym miejscu na paczce.
Zwracany towar Klient dostarcza nam na swój koszt, pod adres:
NIKOPOL UNLIMITED Sp.zo.o.
ul. Polna 7
55-095 Mirków
NIKOPOL UNLIMITED Sp.zo.o.
ul. Polna 7
55-095 Mirków
Reklamacje towarów wadliwych przyjmujemy i załatwiamy zgodnie z
obowiązującymi przepisami. Reklamacje ilościowe przyjmujemy do 48h od
momentu przyjęcia dostawy.